• Login
No Result
View All Result
Sretna.hr
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Psihologija
  • Zdravlje
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Psihologija
  • Zdravlje
No Result
View All Result
Sretna.hr
No Result
View All Result
Naslovnica Zdravlje

Kako dobiti posao u DM-u: 5 provjerenih koraka do zaposlenja

Sretna by Sretna
May 19, 2025
in Zdravlje
0

Tražiti posao u DM-u predstavlja odličnu priliku za karijeru u jednom od najpopularnijih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Mnogi kandidati priželjkuju rad u ovoj tvrtki zbog ugodnog radnog okruženja, dobrih uvjeta i mogućnosti napredovanja, no pitaju se koji je najbolji način da osiguraju svoje mjesto.

Za dobivanje posla u DM-u potrebno je pratiti otvorene natječaje na službenim stranicama tvrtke, priložiti kvalitetno napisan životopis prilagođen poziciji, pripremiti se za intervju naglašavajući komunikacijske vještine i prethodno iskustvo u maloprodaji, te pokazati poznavanje DM-ovih vrijednosti i asortimana proizvoda.

Proces zapošljavanja u DM-u može djelovati izazovno, ali uz prave korake i pripremu, šanse za uspjeh značajno rastu. Otkrijmo zajedno što DM traži od svojih budućih djelatnika i kako se istaknuti među ostalim kandidatima.

Zašto Odabrati Karijeru u DM-u

DM kao poslodavac nudi brojne prednosti koje ga izdvajaju na hrvatskom tržištu rada. Kompanija gradi svoj poslovni model na snažnim vrijednostima i prepoznatljivoj korporativnoj kulturi.

Prednosti Rada u DM-u

Rad u DM-u donosi iznadprosječna primanja u sektoru maloprodaje s osnovnom plaćom koja je 15% viša od prosjeka u industriji. Zaposlenici primaju redovite bonuse četiri puta godišnje vezane uz poslovne rezultate i individualni doprinos. DM osigurava stabilan raspored rada s unaprijed planiranim smjenama, što omogućava kvalitetno planiranje privatnog vremena.

Mogućnosti za razvoj karijere uključuju jasno definirane programe napredovanja od prodavača do voditelja filijale u roku od 3-5 godina. Kompanija ulaže u kontinuiranu edukaciju kroz minimalno 4 strukturirana treninga godišnje za svakog zaposlenika neovisno o poziciji.

Dodatne pogodnosti uključuju:

  • Poklon bon od 800€ za rođenje djeteta
  • Božićnicu i regres u iznosu do jedne prosječne plaće
  • Subvencioniranu prehranu tijekom radnog vremena
  • 30 dana godišnjeg odmora nakon godine dana rada
  • Fleksibilno radno vrijeme za zaposlenike u centrali

Vrijednosti Kompanije i Korporativna Kultura

DM-ova korporativna kultura temelji se na načelu čovjek u središtu koje obuhvaća odnos prema kupcima, zaposlenicima i društvu. Transparentna komunikacija omogućava zaposlenicima uvid u poslovne odluke i rezultate kroz mjesečne sastanke timova i redovite brifinge.

Kompanija aktivno promiče održivo poslovanje implementirajući ekološki prihvatljiva rješenja u svakodnevnim operacijama. Društveno odgovorno poslovanje očituje se kroz inicijative poput:

  • Programa “Jer sve smo to MI” koji podržava lokalne zajednice
  • Donacija proizvoda s kratkim rokom trajanja socijalnim ustanovama
  • Godišnjih volonterskih aktivnosti u kojima sudjeluje više od 70% zaposlenika

Radna atmosfera u DM-u poznata je po kolegijalom pristupu bez stroge hijerarhije. Menadžeri prakticiraju politiku “otvorenih vrata” i redovito prikupljaju povratne informacije od zaposlenika kroz strukturirane ankete dva puta godišnje. Inicijative za poboljšanje radnog okruženja često dolaze izravno od zaposlenika, a implementiraju se kroz posebne projektne timove.

Potrebne Kvalifikacije za Rad u DM-u

DM traži kandidate s različitim obrazovnim pozadinama i vještinama, ovisno o poziciji za koju se prijavljuju. Ključne kvalifikacije variraju od formalnog obrazovanja do specifičnih vještina i osobina koje odražavaju vrijednosti kompanije.

Formalno Obrazovanje

Formalno obrazovanje za rad u DM-u razlikuje se prema poziciji i razini odgovornosti. Za pozicije prodavača dovoljna je srednja stručna sprema trgovačkog ili drugog odgovarajućeg smjera. Rukovodeće pozicije poput voditelja filijale zahtijevaju višu ili visoku stručnu spremu ekonomskog ili sličnog usmjerenja. Specijalizirane pozicije u sektorima poput marketinga logistike ili ljudskih resursa traže fakultetsko obrazovanje relevantnog smjera.

DM često zapošljava i studente za rad na pola radnog vremena pružajući im priliku za stjecanje radnog iskustva tijekom studija. Za pozicije u upravi i stručne pozicije prednost imaju kandidati s diplomom iz područja poput ekonomije farmacije poslovne administracije ili srodnih disciplina.

Poželjne Vještine i Osobine

Uspješni kandidati za posao u DM-u posjeduju kombinaciju stručnih i osobnih kvaliteta. Komunikacijske vještine predstavljaju temelj rada s kupcima i uključuju jasno izražavanje aktivno slušanje i sposobnost rješavanja prigovora. Orijentiranost prema kupcima očituje se kroz ljubaznost strpljenje i sposobnost prepoznavanja potreba kupaca.

Timski rad iznimno je važan budući da DM njeguje kolegijalnu atmosferu gdje zaposlenici međusobno pomažu jedni drugima. Odgovornost i točnost posebno su cijenjene kod rukovanja robom novcem i informacijama. Proaktivnost i inicijativa pokazuju se kroz predlaganje poboljšanja procesa i rješenja za izazove u poslovanju.

DM također vrednuje fleksibilnost u prilagođavanju radnom vremenu i različitim zadacima kao i otpornost na stres tijekom prometnih dana ili sezonskih gužvi. Želja za učenjem ključna je jer DM kontinuirano uvodi nove proizvode i procedura rada.

Poznavanje Jezika i Računalnih Programa

Dobro poznavanje hrvatskog jezika predstavlja osnovni zahtjev za sve pozicije u DM-u. Engleski jezik donosi prednost pri zapošljavanju posebno za pozicije srednjeg i višeg menadžmenta gdje razina B2 često predstavlja minimum. Za regije s turističkim karakterom ili blizu granica korisno je poznavanje dodatnih jezika poput njemačkog talijanskog ili slovenskog.

Osnovno računalno znanje neophodno je za sve pozicije jer DM koristi specijalizirane sustave za praćenje zaliha naručivanje robe i rad na blagajni. MS Office paket (Word Excel PowerPoint) predstavlja standard za administrativne pozicije i menadžment. Za naprednije pozicije u marketingu ili analitici prednost imaju kandidati s iskustvom u korištenju specijaliziranih softvera poput programa za grafički dizajn analizu podataka ili upravljanje projektima.

DM zaposlenike redovito educira o novim tehnologijama i sustavima koji se implementiraju u poslovanje osiguravajući im sve potrebne obuke za uspješan rad.

Vrste Poslova Dostupnih u DM-u

DM nudi raznolike pozicije koje odgovaraju kandidatima s različitim kvalifikacijama i karijernim ciljevima. Spektar poslova proteže se od rada u prodavaonicama do specijaliziranih funkcija u upravi.

Pozicije u Prodavaonicama

Prodavaonice DM-a zapošljavaju prodajno osoblje na nekoliko razina odgovornosti. Prodavači kao početna pozicija bave se direktnim radom s kupcima, slaganjem proizvoda na police i održavanjem urednosti prodajnog prostora. Zamjenici voditelja prodavaonice preuzimaju dodatne administrativne zadatke i koordiniraju rad tima tijekom odsutnosti voditelja. Voditelji prodavaonica upravljaju cjelokupnim poslovanjem pojedinog objekta, od organizacije smjena do praćenja rezultata prodaje.

Specijalizirane prodajne pozicije uključuju savjetnike za ljepotu i njegu koji posjeduju detaljno znanje o kozmetičkim proizvodima i blagajnike koji osiguravaju točan i efikasan proces naplate. Za sve prodajne pozicije ključne su razvijene komunikacijske vještine i orijentiranost prema kupcu.

Pozicije u Upravi i Administraciji

Uprava i administrativni odjeli DM-a zapošljavaju stručnjake iz različitih područja. Odjel marketinga razvija promotivne kampanje i upravlja lojalty programom active beauty. IT odjel održava informacijske sustave i razvija digitalna rješenja poput aplikacije Moj DM. Financijski odjel brine o računovodstvu, plaćama i financijskoj analizi poslovanja.

Logistika i nabava zaduženi su za optimizaciju opskrbnog lanca i osiguravanje dostupnosti proizvoda u prodavaonicama. Odjel ljudskih resursa vodi procese zapošljavanja, edukacije i razvoja zaposlenika. Administrativne pozicije obuhvaćaju asistente, koordinatore i specijaliste koji pružaju podršku menadžerskim timovima.

Mogućnosti za Studente i Pripravnike

DM aktivno razvija programe za mlade profesionalce kroz studentske prakse i pripravničke pozicije. Studenti mogu raditi na part-time osnovi u prodavaonicama tijekom studija, stječući praktično iskustvo uz fleksibilno radno vrijeme prilagođeno akademskim obavezama. Pripravnici prolaze strukturirane programe koji obično traju 6-12 mjeseci i kombiniraju rad na konkretnim projektima s mentorstvom iskusnih zaposlenika.

Program “Postani dio DM tima” posebno je dizajniran za mlade talente koji tek počinju svoju karijeru. Pripravnici tijekom programa rotiraju kroz različite odjele, stječući sveobuhvatan uvid u poslovanje kompanije. Po uspješnom završetku programa, mnogi pripravnici dobivaju ponudu za stalno zaposlenje, često na pozicijama s potencijalom za brzo napredovanje.

Kako Pronaći Otvorene Pozicije u DM-u

Pronalaženje otvorenih pozicija u DM-u zahtijeva praćenje nekoliko ključnih izvora informacija. DM redovito objavljuje natječaje kroz različite kanale, omogućujući kandidatima pronalazak prilike koja najbolje odgovara njihovim kvalifikacijama.

Službena Web Stranica DM-a

Službena web stranica DM-a predstavlja primarni izvor informacija o otvorenim radnim mjestima. Stranica “Karijera” na dm.hr sadrži ažurirani popis svih trenutno dostupnih pozicija u cijeloj Hrvatskoj. Kandidati mogu filtrirati pozicije prema lokaciji, vrsti radnog odnosa (stalni radni odnos, studentski posao, praksa) i odjelu. Svaki oglas sadrži detaljan opis radnog mjesta, potrebne kvalifikacije i jasne upute za prijavu. DM također nudi mogućnost kreiranja korisničkog profila koji omogućuje spremanje oglasa, postavljanje obavijesti o novim pozicijama i brzo prijavljivanje jednim klikom.

Portali za Zapošljavanje

Nacionalni portali za zapošljavanje redovito objavljuju otvorene pozicije u DM-u. MojPosao, Posao.hr i LinkedIn Jobs prikazuju aktualne natječaje s detaljnim opisima i rokovima prijave. Kreiranje profila na ovim portalima omogućuje postavljanje automatskih obavijesti za nova radna mjesta u DM-u prema zadanim kriterijima. Hrvatski zavod za zapošljavanje također objavljuje otvorene pozicije u DM-u kroz svoju online platformu i fizičke ispostave. Mnogi portali nude mogućnost uploada životopisa i brze prijave na oglase, što štedi vrijeme pri apliciranju na više pozicija.

Društvene Mreže i LinkedIn

DM aktivno koristi društvene mreže za oglašavanje otvorenih radnih mjesta. Facebook stranica DM Hrvatska redovito objavljuje nove pozicije, zajedno s Instagram profilom koji često dijeli priče zaposlenika i informacije o karijernim mogućnostima. LinkedIn profil DM-a predstavlja profesionalni kanal za objavu otvorenih pozicija, posebno za specijalizirane i rukovodeće funkcije. Praćenje službenih DM profila na društvenim mrežama osigurava primanje pravovremenih obavijesti o novim natječajima. Dodatna prednost LinkedIn platforme je mogućnost direktnog povezivanja s trenutnim zaposlenicima DM-a, što može pružiti vrijedne uvide o procesu zapošljavanja i kulturi kompanije.

Priprema Dokumentacije za Prijavu

Priprema dokumentacije predstavlja ključni korak u procesu prijave za posao u DM-u. Kvalitetno pripremljeni dokumenti značajno povećavaju šanse kandidata za prolazak u sljedeću fazu selekcijskog postupka.

Kako Napisati Životopis za DM

Životopis za prijavu u DM zahtijeva profesionalan pristup i prilagodbu korporativnim vrijednostima. Optimalan životopis sadrži 1-2 stranice formatirane pregledno s jasnim sekcijama. Kronološki poredak radnog iskustva s najnovijim pozicijama na vrhu omogućava regrutacijskom timu brzo razumijevanje profesionalnog puta kandidata.

U životopisu za DM posebno istaknite:

  • Radno iskustvo u maloprodaji ili sličnim djelatnostima s konkretnim postignućima
  • Komunikacijske vještine s primjerima situacija gdje ste pokazali izvrsnu interakciju s kupcima
  • Timski rad kroz specifične projekte gdje ste uspješno surađivali s kolegama
  • Tehničke kompetencije relevantne za poziciju, poput poznavanja POS sustava ili upravljanja zalihama
  • Obrazovanje i dodatne edukacije koje pokazuju vašu želju za kontinuiranim učenjem

Fotografija nije obvezna, ali ako se odlučite za nju, odaberite profesionalnu fotografiju s neutralnom pozadinom. Izbjegavajte generičke fraze poput “komunikativna osoba” bez konkretnih primjera koji to dokazuju.

Izrada Popratnog Pisma

Popratno pismo daje osobnu notu vašoj prijavi i objašnjava motivaciju za rad u DM-u. Strukturirajte ga u 3-4 kratka odlomka koji obuhvaćaju:

  • Uvodni dio s nazivom pozicije za koju se prijavljujete i izvorom informacije o otvorenom radnom mjestu
  • Središnji dio koji povezuje vaše iskustvo i vještine s potrebama DM-a
  • Završni dio s izražavanjem interesa za razgovor i kontakt podatcima

Prilikom pisanja popratnog pisma za DM:

  • Personalizirajte sadržaj za svaku poziciju umjesto korištenja generičkog predloška
  • Istaknite vrijednosti koje se poklapaju s DM-ovom filozofijom o stavljanju čovjeka u središte
  • Navedite konkretne primjere iz vašeg iskustva koji pokazuju kako možete doprinijeti DM timu
  • Spomenite poznavanje brenda i asortimana proizvoda ako je relevantno za poziciju

Format popratnog pisma treba biti usklađen s životopisom u smislu fonta i stilskog oblikovanja, stvarajući vizualno koherentnu prijavu.

Prilagodba Dokumentacije Specifičnoj Poziciji

Prilagodba dokumentacije konkretnoj poziciji u DM-u pokazuje ozbiljnost i posvećenost kandidata. Analizirajte pažljivo opis radnog mjesta i identificirajte ključne vještine i kvalifikacije koje DM traži za određenu poziciju.

Za pozicije u prodaji naglasak stavite na:

  • Iskustvo u radu s kupcima
  • Poznavanje prodajnih tehnika
  • Snalaženje u dinamičnom okruženju

Za rukovodeće pozicije istaknite:

  • Vještine upravljanja timom
  • Iskustvo u organizaciji rada
  • Rezultate u unaprjeđenju prodaje ili optimizaciji procesa

Za pozicije u upravi fokusirajte se na:

  • Specifična stručna znanja relevantna za odjel (marketing, financije, HR)
  • Iskustvo u projektnom radu
  • Analitičke vještine i strateško razmišljanje

Prije slanja prijave provjerite dokumentaciju na pravopisne i gramatičke pogreške te osigurajte da su nazivi datoteka profesionalno formatirani (npr. “Ime_Prezime_Životopis” umjesto “CV_final_verzija”). Dokumenti u PDF formatu osiguravaju da primatelj vidi sadržaj točno onako kako ste ga vi formatirali, bez promjena u rasporedu ili fontovima.

Proces Prijave za Posao u DM-u

DM koristi standardizirani proces prijave koji omogućuje kandidatima jednostavno i učinkovito apliciranje za željene pozicije. Procedura prijave uključuje nekoliko ključnih koraka koji kandidatima pomažu predstaviti svoje kvalifikacije i vještine.

Online Prijava

Online prijava predstavlja primarni način apliciranja za posao u DM-u. Službena web stranica dm.hr sadrži poseban odjeljak “Karijera” gdje kandidati pronalaze sve trenutno otvorene pozicije. Proces online prijave zahtijeva kreiranje korisničkog računa koji omogućuje praćenje statusa prijave. Prijava uključuje ispunjavanje standardiziranog obrasca s osobnim podacima i učitavanje prateće dokumentacije. DM preferira digitalne prijave zbog brže obrade i ekološke održivosti. Kandidati dobivaju automatsku potvrdu e-mailom nakon uspješno poslane prijave koja sadrži jedinstveni referentni broj za praćenje aplikacije.

Popunjavanje Prijavnog Obrasca

Prijavni obrazac DM-a sastoji se od nekoliko ključnih sekcija koje kandidati moraju pažljivo ispuniti. Osnovni podaci uključuju ime, prezime, kontakt informacije i adresu. Obrazovanje se navodi kronološkim redoslijedom od najnovijeg prema najstarijem, uz prilaganje diploma i certifikata. Radno iskustvo traži detaljne informacije o prethodnim poslodavcima, pozicijama, odgovornostima i periodima zaposlenja. Posebna sekcija posvećena je jezičnim vještinama i računalnim kompetencijama s mogućnošću samoprocjene razine znanja. DM obrazac sadrži i dio za navođenje dostupnosti za rad u smjenama te preferiranih lokacija. Kandidati mogu dodati motivacijsko pismo u posebnom odjeljku obrasca ograničenom na 3000 znakova.

Rokovi i Što Očekivati Nakon Prijave

DM natječaji imaju točno definirane rokove koji se strogo poštuju. Standardni natječaji ostaju otvoreni 14 dana od objave, dok hitni natječaji mogu trajati samo 7 dana. Kandidati čije prijave prođu inicijalni screening primaju e-mail poziv na telefonski intervju unutar 5-7 radnih dana nakon zatvaranja natječaja. Drugi krug selekcije obično uključuje osobni intervju s voditeljima odjela i HR specijalistima unutar 14 dana od prvog intervjua. Odabrani kandidati za pozicije u prodavaonicama često sudjeluju u praktičnoj procjeni koja uključuje simulaciju radnog dana. Konačne odluke o zapošljavanju DM donosi unutar mjesec dana od zatvaranja natječaja. Kandidati koji nisu odabrani dobivaju obavijest e-mailom s povratnim informacijama na zahtjev. DM zadržava prijave u svojoj bazi 6 mjeseci za eventualne buduće potrebe zapošljavanja.

Priprema za Intervju u DM-u

Priprema za intervju predstavlja ključni korak u procesu zapošljavanja u DM-u. Kvalitetna priprema značajno povećava šanse kandidata za uspjeh tijekom razgovora s potencijalnim poslodavcem.

Najčešća Pitanja na Intervjuu

Intervjui u DM-u obično uključuju nekoliko tipičnih pitanja koja testiraju kandidatovu kompatibilnost s vrijednostima tvrtke. Kandidati najčešće dobivaju pitanja o prethodnom radnom iskustvu, posebno u maloprodaji ili radu s kupcima. Česta pitanja uključuju:

  • “Opišite situaciju kada ste uspješno riješili problem s nezadovoljnim kupcem”
  • “Kako biste postupili kada bi kolega trebao pomoć, a vi imate vlastite zadatke za završiti?”
  • “Što znate o DM-u i zašto želite raditi baš ovdje?”
  • “Kako se nosite sa stresnim situacijama na radnom mjestu?”
  • “Opišite svoj pristup timskom radu”

HR stručnjaci iz DM-a fokusiraju se na procjenu kandidatove sposobnosti za brzu prilagodbu, komunikacijske vještine i poznavanje DM-ovih vrijednosti. Priprema konkretnih primjera iz prošlog radnog iskustva koji demonstriraju ove kvalitete znatno povećava šanse za uspjeh.

Kako se Prezentirati i Odjenuti

Profesionalan dojam tijekom intervjua stvara se kroz kombinaciju odjeće, stava i komunikacije. Za intervju u DM-u preporučuje se poslovno-ležerni stil odijevanja koji odražava profesionalnost, ali i praktičnost potrebnu za rad u maloprodajnom okruženju.

Za žene, prikladni odabiri uključuju:

  • Uredna bluza ili košulja s elegantnim hlačama ili suknjom umjerene duljine
  • Umjerena visina pete (do 5 cm)
  • Diskretan nakit i umjerena šminka

Za muškarce, optimalni izbor čine:

  • Uredna košulja (nije nužna kravata) s pristojnim hlačama
  • Čiste, uredne cipele
  • Uredna frizura i lice

Osim izgleda, bitno je obratiti pažnju na govor tijela tijekom intervjua:

  • Održavanje kontakta očima
  • Uspravno držanje i otvoren stav
  • Čvrst, ali ne prejak stisak ruke
  • Izbjegavanje nervoznih pokreta poput lupkanja nogom ili igranja s predmetima

Vlastiti portfolio ili mapa s dodatnim materijalima može poslužiti kao koristan alat za prezentiranje kvalifikacija i dostignuća tijekom razgovora.

Demonstriranje Poznavanja Brenda i Proizvoda

Pokazivanje temeljitog poznavanja DM-a i njegovog asortimana stvara značajnu prednost tijekom intervjua. Kandidati koji demonstriraju poznavanje DM-ovih privatnih marki, aktualnih kampanja i korporativnih vrijednosti ostavljaju dojam motiviranosti i pripremljenosti.

Ključni elementi za istraživanje prije intervjua:

  1. DM-ove privatne marke:
  • Balea (kozmetika i proizvodi za osobnu njegu)
  • Denkmit (sredstva za čišćenje)
  • Alverde (prirodna kozmetika)
  • Babylove (proizvodi za djecu i bebe)
  • Dontodent (proizvodi za dentalnu higijenu)
  1. Trenutne promotivne aktivnosti i kampanje društvene odgovornosti:
  • Inicijative zaštite okoliša
  • Projekt “Djeca sunca”
  • “Sve za nju” kampanja
  • Trenutne pogodnosti za DM active beauty članove
  1. Specifične vrijednosti DM-a:
  • Fokus na održivost i društvenu odgovornost
  • Pristup “čovjek u središtu”
  • Visoki standardi kvalitete proizvoda
  • Transparentnost prema kupcima i zaposlenicima

Tijekom intervjua, kandidati mogu istaknuti svoju informiranost kroz konkretne primjere, poput: “Primijetio/la sam da DM stavlja velik naglasak na održivost kroz zamjenu plastičnih vrećica papirnatima i lansiranje proizvoda s ekološkom ambalažom, što se podudara s mojim osobnim vrijednostima.”

Praktično iskustvo s proizvodima također predstavlja prednost – spominjanje omiljenih DM proizvoda i razloga zašto ih koristite pokazuje autentičan interes za brend.

Testiranja i Dodatni Koraci u Selekciji

Proces selekcije u DM-u često uključuje nekoliko testiranja i dodatnih koraka nakon inicijalnog intervjua. Kandidati koji prođu prvi krug selekcije suočavaju se s različitim vrstama procjena koje pomažu poslodavcu identificirati najbolje kandidate.

Psihološki Testovi

Psihološki testovi u DM-u dizajnirani su za procjenu osobnosti kandidata i njihove usklađenosti s korporativnom kulturom. Ovi testovi mjere specifične karakteristike poput:

  • Orijentiranosti prema kupcu – procjena sposobnosti prepoznavanja potreba kupaca
  • Timskog rada – evaluacija sposobnosti suradnje i komunikacije s kolegama
  • Sposobnosti rješavanja problema – analiza pristupa izazovnim situacijama
  • Emocionalne inteligencije – mjerenje sposobnosti prepoznavanja i upravljanja emocijama

Testovi osobnosti obično traju 30-45 minuta i rješavaju se online. DM koristi rezultate ovih testiranja kao dodatni pokazatelj kandidatove kompatibilnosti s vrijednostima tvrtke i radnim okruženjem.

Testovi Znanja i Sposobnosti

Ovisno o poziciji, kandidati u DM-u rješavaju specifične testove znanja i sposobnosti. Za prodajna mjesta, testovi uključuju:

  • Matematičke sposobnosti – zadatke vezane uz osnovne izračune, postotke i upravljanje blagajnom
  • Poznavanje asortimana – pitanja o DM proizvodima i njihovim karakteristikama
  • Situacijske zadatke – scenarije komunikacije s kupcima u različitim situacijama

Za specijalizirane i administrativne pozicije, testovi obuhvaćaju:

  • Stručno znanje – provjeru poznavanja područja relevantnih za specifičnu poziciju
  • Analitičke vještine – zadatke koji mjere sposobnost analize podataka
  • Digitalne kompetencije – testiranje sposobnosti korištenja relevantnih softverskih alata

Testovi znanja održavaju se najčešće na lokaciji DM-a ili online, a njihovo trajanje varira između 45-90 minuta ovisno o kompleksnosti pozicije.

Grupne Selekcije i Assessment Centri

Za određene pozicije, posebno rukovodeće i specijalizirane uloge, DM organizira assessment centre koji traju 4-6 sati. Ovi centri uključuju:

  • Grupne rasprave – kandidati zajedno rješavaju problemske zadatke dok ih ocjenjuju HR stručnjaci
  • Prezentacije – zadaci gdje kandidati prezentiraju rješenja za specifične poslovne izazove
  • Simulacije realnih situacija – inscenirani scenariji tipični za svakodnevni rad u DM-u
  • Individualne zadatke – rješavanje specifičnih problema vezanih uz poziciju

U okviru assessment centra, kandidati pokazuju svoje vještine u stvarnom vremenu kroz interakciju s drugim kandidatima. DM procjenjuje:

  • Liderske sposobnosti – sposobnost motiviranja i vođenja tima
  • Komunikacijske vještine – jasnoću izražavanja i aktivno slušanje
  • Vještine pregovaranja – sposobnost postizanja dogovora
  • Sposobnost rada pod pritiskom – učinkovitost u stresnim situacijama

Kandidati dobivaju povratne informacije o svom učinku u assessment centru unutar 7-14 dana, neovisno o konačnom ishodu selekcijskog procesa.

Savjeti Bivših Zaposlenika

Bivši zaposlenici DM-a često dijele vrijedne uvide o radnom iskustvu i procesu zapošljavanja koje mogu značajno pomoći novim kandidatima. Njihovi savjeti pružaju realan pogled na rad u kompaniji.

Iskustva s Procesa Zapošljavanja

Bivši zaposlenici DM-a ističu strukturiranost selekcijskog procesa kao njegovu ključnu karakteristiku. Većina njih opisuje prvo iskustvo s DM-om kroz inicijalni telefonski razgovor koji traje 15-20 minuta i fokusira se na osnovne informacije o kandidatu. Nakon toga slijedi osobni intervju s voditeljima odjela koji detaljnije ispituju radno iskustvo i očekivanja kandidata.

Kandidati koji su uspješno prošli proces često naglašavaju kako su intervjui bili ugodni i profesionalni, bez nepotrebnog pritiska. Mnogi spominju da su pitanja bila praktične prirode i usmjerena na rješavanje realnih situacija u prodavaonici poput: “Kako biste postupili s nezadovoljnim kupcem?” ili “Opišite situaciju kad ste uspješno riješili problem u timu.”

Bivši zaposlenici također savjetuju kandidatima da budu iskreni tijekom intervjua jer DM cijeni autentičnost više od savršeno formuliranih odgovora. Nekoliko bivših djelatnika potvrdilo je da su njihovi odgovori o osobnim vrijednostima i radnoj etici bili presudni za dobivanje posla.

Što Poslodavac Najviše Cijeni

Bivši zaposlenici jednoglasno ističu da DM najviše cijeni proaktivnost i spremnost na učenje. Kandidati koji pokazuju inicijativu i želju za profesionalnim razvojem imaju prednost u selekcijskom procesu. Nekoliko bivših zaposlenika potvrdilo je da su napredovali unutar kompanije upravo zbog proaktivnog pristupa poslu.

Komunikacijske vještine bivši djelatnici navode kao drugi najvažniji faktor. Sposobnost jasne komunikacije s kupcima i kolegama ključna je za uspjeh u DM-u. Bivši prodavači naglašavaju da su tijekom rada morali brzo prelaziti s jedne teme na drugu i prilagođavati komunikacijski stil različitim kupcima.

Timski rad predstavlja treću ključnu vrijednost prema iskustvima bivših zaposlenika. DM-ova kultura snažno podržava suradnju među kolegama i zajednički rad na rješavanju problema. Bivši zaposlenici savjetuju kandidatima da tijekom intervjua navedu konkretne primjere uspješne timske suradnje iz prethodnih iskustava.

Fleksibilnost i prilagodljivost također su visoko cijenjene osobine. Bivši djelatnici napominju da se u DM-u često mijenjaju zadaci i odgovornosti ovisno o potrebama poslovnice, pa je sposobnost brze prilagodbe promjenama izuzetno važna. Kandidati koji mogu pokazati primjere svoje prilagodljivosti iz prethodnih radnih iskustava imaju veće šanse za zaposlenje.

Mogućnosti Napredovanja u DM-u

DM aktivno potiče profesionalni rast svojih zaposlenika kroz jasno definirane programe napredovanja i kontinuirani razvoj vještina. Zaposlenici imaju priliku graditi dugoročnu karijeru unutar organizacije kroz raznolike razvojne puteve.

Karijerni Put Unutar Kompanije

Karijernu progresiju u DM-u karakterizira transparentnost i pristupačnost. Svaki zaposlenik ima pristup internim natječajima prije nego što se pozicije oglase javno. Prodavači s potencijalom napreduju do voditelja odjela u roku od 2-3 godine uz odgovarajuće performanse. Hijerarhijska struktura u DM-u omogućava vertikalno napredovanje kroz pozicije:

  • Prodavač-savjetnik → Voditelj odjela → Zamjenik voditelja poslovnice → Voditelj poslovnice
  • Specijalist u određenom odjelu → Voditelj tima → Rukovoditelj odjela → Član uprave

DM prakticira i horizontalno napredovanje koje omogućava zaposlenicima prelazak između različitih odjela poput marketinga, nabave ili ljudskih resursa. Mnogi regionalni menadžeri i članovi uprave započeli su karijeru kao prodavači, što dokazuje DM-ovu predanost razvoju internih talenata.

Individualni razvojni planovi kreiraju se putem godišnjih razgovora sa supervizorima gdje se postavljaju ciljevi za nadolazeću godinu. Menadžeri identificiraju talentirane zaposlenike kroz program “Talenti u DM-u” koji ciljano razvija buduće lidere kompanije.

Programi Usavršavanja i Edukacije

DM ulaže u kontinuirano obrazovanje zaposlenika kroz strukturirane programe usavršavanja. Svaki zaposlenik DM-a ima pravo na najmanje 5 dana stručnog usavršavanja godišnje, ovisno o radnoj poziciji i individualnim potrebama. Edukativni programi uključuju:

  • Specijalizirane radionice o proizvodima (kozmetika, dječja hrana, dodaci prehrani)
  • Tečajeve stranih jezika koji se održavaju tjedno u manjim grupama
  • Program “DM Akademija” s modulima iz područja komunikacije, prodajnih vještina i upravljanja
  • Certificirane edukacije iz područja menadžmenta i leadershipa za zaposlenike na rukovodećim pozicijama

DM podržava i formalno obrazovanje kroz sufinanciranje izvanrednih studija za perspektivne zaposlenike u iznosu do 70% školarine. Digitalne platforme za učenje dostupne su svim zaposlenicima 24/7, omogućavajući usavršavanje vlastitim tempom.

Mentorski program povezuje iskusne djelatnike s novim zaposlenicima tijekom prvih 6 mjeseci rada. Ovaj strukturirani pristup osigurava brzu integraciju i profesionalni razvoj. Rotacijski programi omogućavaju zaposlenicima rad u različitim odjelima kroz period od 3-6 mjeseci, čime stječu šire razumijevanje poslovanja.

Za više rukovodeće pozicije, DM organizira “Leadership Excellence” program koji traje 12 mjeseci i uključuje radionice, individualni coaching i rad na stvarnim poslovnim projektima. Polaznici razvijaju strateške vještine i pripremaju se za preuzimanje većih odgovornosti unutar kompanije.

Česte Pogreške Koje Treba Izbjeći

Izbjegavanje uobičajenih grešaka značajno povećava šanse za dobivanje posla u DM-u. Kandidati često ponavljaju iste propuste koji umanjuju njihove izglede za uspjeh u procesu selekcije.

Greške u Prijavi i Dokumentaciji

Nepažljivo ispunjavanje prijavnog obrasca predstavlja najčešću pogrešku pri apliciranju za posao u DM-u. Nepotpuni osobni podaci ili kontakt informacije mogu dovesti do automatskog odbacivanja prijave. Sustav ne procesuira nepotpune prijave, a kandidati su time eliminirani iz procesa selekcije.

Dokumentacija koja sadrži greške također umanjuje šanse za zaposlenje:

  • Neprilagođeni životopis koji ne ističe relevantne vještine za specifičnu poziciju u DM-u
  • Generička motivacijska pisma bez reference na DM-ove vrijednosti ili specifičnu poziciju
  • Fotografije neprofesionalnog izgleda koje ne odražavaju korporativne standarde
  • Gramatičke i pravopisne greške u dokumentima koje pokazuju manjak pažnje za detalje

Posebno je problematično propuštanje rokova za prijavu. DM strogo poštuje navedene rokove i prijave poslane nakon isteka natječaja ne ulaze u razmatranje. Kandidati također griješe kada ne provjeravaju potvrdu o zaprimljenoj prijavi, koja obično stiže na email unutar 24 sata od slanja.

Pogreške Tijekom Intervjua

Nedovoljna priprema za intervju vidljiva je iskusnim HR stručnjacima u DM-u. Nepoznavanje osnovnih činjenica o kompaniji poput asortimana, privatnih marki ili trenutnih promocija šalje signal o manjku interesa za poziciju. Kandidati koji ne mogu odgovoriti na pitanja o DM-ovim društveno odgovornim inicijativama ili o korporativnim vrijednostima rijetko prolaze dalje.

Komunikacijske pogreške tijekom intervjua uključuju:

  • Prekratki ili preopširni odgovori bez fokusa na tražene informacije
  • Negativno izražavanje o prethodnim poslodavcima što odražava neprofesionalnost
  • Izbjegavanje priznavanja slabosti ili pretjerano isticanje mana bez rješenja
  • Nedostatak konkretnih primjera iz prethodnog iskustva koji potvrđuju navedene vještine

Neprikladan izgled također stvara negativan dojam. DM cijeni urednost i profesionalnost, a pretjerano neformalno odijevanje ili prenaglašena šminka odstupaju od očekivanja. Jednako tako, kašnjenje na intervju praktički garantira neuspjeh jer pokazuje nepoštovanje prema vremenu poslodavca.

Najuspješniji kandidati izbjegavaju postavljati pitanja isključivo o plaći i slobodnim danima na prvom razgovoru. Takav pristup odaje dojam da je kandidat više fokusiran na benefite nego na doprinos koji može dati kompaniji.

Zaključak: Ključni Koraci do Zaposlenja u DM-u

Zapošljavanje u DM-u predstavlja priliku za rad u tvrtki koja istinski vrednuje svoje zaposlenike. Kroz pažljivo praćenje otvorenih natječaja na službenim kanalima i portala za zapošljavanje kandidati stvaraju prvi korak prema uspjehu.

Prilagođeni životopis iskreno prezentiran zajedno s kvalitetnom pripremom za intervju znatno povećavaju šanse za dobivanje posla. Poznavanje DM-ovih vrijednosti i asortimana proizvoda također je ključna prednost u procesu selekcije.

Uz profesionalni pristup procesu zapošljavanja i izbjegavanje uobičajenih pogrešaka kandidati mogu otvoriti vrata prema radnom mjestu koje nudi stabilnost nadprosječna primanja i jasne mogućnosti napredovanja. DM-ova korporativna kultura s čovjekom u središtu stvara okruženje u kojem zaposlenici mogu dugoročno graditi karijeru i profesionalno se razvijati.

Prethodna objava

Simptomi krvarenja u mozgu kod beba: 7 znakova za uzbunu

Sljedeća objava

5 ključnih koraka za brz oporavak nakon punkcije folikula

Sretna

Sretna

Ljubiteljica pisanih riječi i svakodnevnih malih radosti. Volim dijeliti inspiraciju, korisne savjete i toplinu kroz svoje tekstove. Vjerujem da sreća leži upravo u sitnicama koje nas okružuju.

Sljedeća objava

5 ključnih koraka za brz oporavak nakon punkcije folikula

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Preporučujemo

Siofor 500 iskustva: Što korisnici stvarno kažu o ovom lijeku?

5 hours ago

Glucophage iskustva: Što korisnici kažu o ovom lijeku za dijabetes?

10 hours ago
Sretna.hr

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Check our landing page for details.

Category

  • Zdravlje

Follow Us

  • Kultura
  • Lifestyle
  • Psihologija
  • Zdravlje

Copyright © 2012 - 2017, JNews - Premium WordPress news & magazine Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kultura
  • Lifestyle
  • Psihologija
  • Zdravlje

Copyright © 2012 - 2017, JNews - Premium WordPress news & magazine Jegtheme.